Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi z dyslalią, apraksją, afazją, dyslektycznym i zagrożonymi dysleksją, opóźnionym rozwojem mowy, z zespołami wad wrodzonych, wadami genetycznymi oraz niesłyszącymi.

Logopeda, neurologopeda, terapeuta miofunkcjonalny.

Jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie na kierunku logopedia oraz Krakowskiej Akademii na kierunku neurologopedia. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w krakowskich gabinetach prowadzących terapię neurobiologiczną i logopedyczną.

Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi z dyslalią, apraksją, afazją, dyslektycznym i zagrożonymi dysleksją, opóźnionym rozwojem mowy, z zespołami wad wrodzonych, wadami genetycznymi oraz niesłyszącymi. Wspieram również terapeutycznie pacjentów ortodontycznych. Pracuję nad wyrazistością mówienia i efektywniejszą komunikacją z dorosłymi z wadami wymowy, czy z niepłynnościami mowy.

Podczas spotkań wykorzystuję terapię miofunkcjonalną i pracę manualną, a zajęcia z dziećmi prowadzę w formie zabawy. W pracy cenię komfort rodzica i małego pacjenta. Największą radość sprawia mi uśmiech dziecka i jego sukcesy.

Wykształcenie

Filologia polska specjalność nauczycielska z logopedią (licencjat) oraz filologia polska specjalność logopedia (magisterium), 2013-2018, Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie.

Instrument – flet poprzeczny, pianino, 2008-2014, Samorządowa Szkoła Muzyczna II stopnia w Żorach.

Studia podyplomowe

  • Neurologopedia z elementami tyflologopedii, 2020-2022, Krakowska Akademia im. Frycza Modrzewskiego w Krakowie.
  • Integralna edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna, 2019-2020, Galicyjski Ośrodek Kształcenia Nauczycieli w Krakowie.

Szkolenia

  • Od karmienia do mówienia – wpływ funkcji prymarnych na rozwój mowy, B. Białas;
  • Połykanie i pozycja spoczynkowa języka, dr. I. Michalak-Widera;
  • Ortodoncja dla logopedów. Diagnoza i terapia funkcji kompleksu ustno-twarzowego w ujęciu ortodontyczno-neurologopedycznym, A. Listwoń;
  • Neurorehabilitacja w pracy logopedy. Diagnoza i postępowanie w zaburzeniach napięcia mięśniowego, A. Jaźwińska-Chren;
  • Gryzaki w profilaktyce i terapii logopedycznej, dr. M. Machoś;
  • Tradycyjna a strategiczna terapia dyslalii obwodowej, prof. D.Pluta-Wojciechowska;
  • Rotacyzm. Metodyka postępowania logopedii w terapii rotacyzmu, A. Rosińska;
  • Sygmatyzm między zębowy i boczny. Od diagnozy do terapii, S. Matuszny;
  • Terapia jąkania u dzieci, A. Boroń.

Kursy

  • Masaż logopedyczny dziecka od podstaw – podejście praktyczne, A. Kożdoń;
  • Masaż logopedyczny – podejście całościowe (z elementami technik fizjotrapeutycznych i osteopatycznych), K.Francuz-Matwiejczyk;
  • Zaburzenia czynności stawów skroniowo-żuchwowych, a artykulacja i wady wymowy, K.Francuz-Matwiejczyk;
  • Plastrowanie statyczne i dynamiczne w logopedii, kinesiotaping medyczny, E. Wojewoda;
  • Miogopedia – Terapia miofunkcjonalna praktycznie, A. Rosińska;
  • Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM i afazji motorycznej wg zasad motorycznego uczenia, E. Grzelak,

Prowadzone terapie

Terapia logopedyczna

Terapia neurologopedyczna